( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, januari 16

Del 2 söndag

Äta pannkakor, och sköte snö ( 5 cm blöt snö ) fick hjälp av
en av mågen att bana en gång till ved förrådet.
Delad ut olika DVD filmer till barnbarnen, Disney m.m.

Är kanske nervös för morgondagen.
Jag ska imorgon för förste gången till lungkliniska
för att få cellgiftbehandling.
Jag ska åka dit med sjuktaxi för förste gången, det känns
konstig, en kar från 46 år åka med sjuktaxi.
Jag trode alltid det var för äldre människor men nu åka
jag själva,

Hoppas allt gå bra, har planerad att ringa med företaget jag
jobbar för, och diskutera framtiden.
Finns kanske en chans att jag kan jobba
hemifrån ( om det är en möjlighet ) , vi få väl se.

men som vanligt,.... att vara är att vara vid dig !


1 kommentar:

  1. Mamo.... det ÄR för äldre människor! Detta är det obestridliga beviset på att du är gammal :-D

    SvaraRadera