( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, april 2

Omtänksam och uppskattning

Kollegor från jobbet hade frågad en låt i önska-natten på P3&P4,
natten från 31 mars till 01 april, ingen skämt. Omtänksam och uppskattning
tycker jag, saknar er med ...Vaken Måndag, 01 april 2012, kl 01:02
( ingen skämt ) -> Länk till vaken <- Lite info; ca 3 min och 20 sec i
programmet, låten heter Playdoll /och gruppen Toppcats
Special tack till nettan på Transport Labbet.

På morgonen blev det små intensiva krampar vilken jag trodde
var orsaken från utebliven medicin eller utebliven toa-besök, båda
var fel, efter smärtlindring gick det bättre och nu tror jag att dom
nya byxor kan vara orsaken, dom sitta nämligen lite tajt över magen....
men efter utbyta av dom nya byxor till "äldre" gick magen bra igen....
skönt. Jag har varit en lite stund på morgonen ute för att ta en lite nypa
frisk luft, rullator i högste beredskap, så akta er om ni är i närheten.....
särskild med det snöväder som härskar i linköping och omnejd
( 10 cm i kvadraten ).














Och så blev köket med nya luckor och nya handtag, lite
mild mint grön med svarta smide handtag, kakel ska utbytes
framöver till svart-vit-grå glas mosaik, skit-snyggt
Och man få inte glömma min lurfiga skogskatt "lurf"
som finns på bilden här under, 8 kg " jag är inte i vägen "
vilken jag saknar att gossa, med och tvärtom.....








 Att vara, är att vara, ....Din

4 kommentarer:

  1. 8 kg- och du säger att MINA katter är tjocka?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hallå titta då på dem, bantning inför badsäsong
      skulle inte vara helt fel..

      Radera
  2. Vems var Lurv från början?

    /Lakritstrollet

    SvaraRadera
    Svar
    1. inte viktig vem tar hand om den nu !!!!

      Radera