( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, mars 19

Hundvakt

Sovmorgon vaknade 0730 i morse, ren lyx.
tagit in tidningen och sätt kaffe.
Igår var jag på strålning och var tidigt hem igen.
varit hela vecka hundvakt, det innebär att
hunden ligger på soffa och snarkar mer och
högre än vad jag gör.

Jag har haft lite mer problem med min
axel än vanligt, tror att det beror på att den
strålning börja ta på mig.
På tisdag kommer jag att ha en samtal med
läkaren som tar hand om strålningen.
Kanske han kan berätta hur det utveckla sig
in min bröst, om tumören få stryk av strålning eller inte.

Idag har vi inget planerad, så vi få väll ser hur
allt blir.
Gårdagskväll var vi äta vid Max hamburgare restaurang.
Och senare på kvällen hängt på soffan
och tittat på dumburken, försöka imitera
vanlig Svensson.

2 kommentarer:

  1. Skitsnack! Att min hund snarkar värre än en Daewoo utan avgassystem låter betyder INTE att han snarkar högre än du....=)

    SvaraRadera
  2. Dottra nummero 319 mars 2011 kl. 17:18

    Hey. varav detta??? inte snacka illa om Bilen =´(

    Åt ni Grande Delyx =D

    SvaraRadera