( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, mars 21

Jag är glad att jag har biverkningen.

Norrland och hund var på besök igår.
Det var sedan jul att jag inte har sett
min bäste kompis.
Kändes lite emotionell rund det.
Skönt att kunna prata i fatt över allt, speciellt
över min tillstånd angående min tumör.

Jag har haft en underbar helg, men där finns
bara en haka, jag har sovit störste delen
av helgen.
Om man tänker efter är det kanske bra
jag sova så mycket.

Biverkning av strålning är att man blir väldig
trött och jag sova mycket för jag är trött.
om jag inte skulle sova skulle jag inte har
biverkningen, det skulle betyda att
strålningen inte fungerar.
Så jag är glad att jag har biverkningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar