( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, april 8

360 grader

Mina tanker finns inte på plats just
nu, fick en meddelande igår med sms
och vet inte hur jag ska reagera.

Det är tillräckligt med hur jag och frugan
har det angående min tumör.
Jag har på måndag istället av idag
samtal med läkare angående min tumör.
Dom har tagit igår 360 grader röntgenbild
av min bröstkorg för att se hur det ser ut.

Al med all ser det positiv ut känner jag.
Störste problemet är just nu att mina
ögon tårar så jag har dåligt seende.
Jag vet det är en biverkning men ändå.

Tur är det att det är skönt vårvädret ute.
vi hörs kanske senare idag men tror det
blir imorgon, ta hand om er.

Just att vara är att vara.....

1 kommentar:

  1. Dottra nummero 38 april 2011 kl. 11:05

    Wohoo ge tumöraset va de tål (eller inte tål) =P

    SvaraRadera