( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, maj 1

Katt-släpp

Lördag en dag som alla andra.
Störste biverkning är trötthet och
det betyder att jag sova en del.
Naturligtvis min 2 timmar mitt på dagen.
Och på kvällen är jag slut rund
klocka 2200, men det är ganska normal.

Vi är barnvakt för dotter 1 hennes katter.
Vet inte om man kan kalla det katter, jag
skulle vilja kalla det kor.
Om man ser dom springa ut genom dörren,
ja genom dörren, ser det ut som ko-släpp
på våren ( bättre kalla det katt-släpp ).

Idag hoppas jag att jag kan fixa pumpen
till poolen med hjälp av måg 2.
Han och dotter 2 kommer till sommarstuga
idag, och jag vill att pumpen kommer igång
så tidig i säsong så möjligt.

Att vara är att vara utan katt men med pump

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar