( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, juni 1

Världspremier.

Igår var siste dagen denna månad, en special dag !
För er kanske inte särskild, men för mig en
världspremier; 20,9 grader i poolen och dopp !
På pool däck var det 29 grader i skugga, skönt !
För vara ärligt skulle det kunna vara lite
varmare, vattnet i poolen menar jag då.
Helst en 24 till 27 grader i vattnet och 27 ute temp.
Men man ska inte klaga över allt.














Idag ska jag till sjukan för att kolla om allt
eller bättre sagt inte allt finns i huvud.
Hoppas jag kommer få besked att det är körd.
## Förlåt, men det finns inget i huvud !!! ##
Något som Barnen har sagt för länge !

Fixade igår en vattenfall till dammen.
Gjut betong på rabarber blad vilket jag
ihop satt i form av en vattenfall.
Och vet du vad ? det fungerar !!!


















Att vara, är att vara, i poolen med 25 grader.

POOLTEMP 19,7 gr ( klocka 0800 )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar