( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, augusti 29

...Solitär

Blev en vacker dag med sol och vind igår, vi var
en snabbis på Gistad marknad, tillsammans med
dotter 3 och sonen....
Jag blev som vanligt trött efter en stor folkmängd.
Lika som värja år köpte vi negertoppar ( negertsjusar -
svarttoppar -brunpussar ) eller hur man ska kalla dom.
Dom är goda i alla fall, och slut vid det här laget..








Många tanker har kommit nu i helgen, dom flesta kommer
för att jag åker in igen, 5 dagar solitär, jag hoppas på en
ensam rum, men troligtvis  blir det att jag delar "rummet".
Värja morgon. klocka 0600 på apel, klocka 0800 medicin,
troligtvis klocka 0900 strålning och resten av dagen tester.
Besök av familjen och vänner troligtvis, men en ensam
vecka, hoppas jag kan sova lite bättre och längre...

Att vara, är att vara,....solitär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar