( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, december 24

1 år sedan











Julaftonsmorgon "gröttajm" ( inkl mandel ) !!!!
Igår har jag städat huset in till i den förbannelse.
Kontrollerad att alla julbelysning har kontakt ( för
tomten ska hitta vägen hem till oss ), Viktig !!!

Personliga klappar er placerad under grannen.( en
plast-gran, eller styv-gran om man vill vara lite snällare ).
Och "det" är endast för att tomte oxå har drabbad av
finans krisen, alla ska hjälpa varandra....

Ende jag har funderat över är, med alla skarpa kontroll
som finns vid gränserna, drogen, narkotika, sprit och
terrorism, hur kommer det att tomte få flyga förbi,
utan att stanna, ingen passkontroll, ingen röntgen och
ingen raster, allt som vi vanliga dödliga måste göra.
Jag tycker nästan att vi ska anmäla det till migrationsverket.
Problemet är bara, hur ska man kunna utvisa en person
som troligtvis halva jordklotets befolkning tycker inte finns
medan andra halvan väntar på honom.

1 år sedan jag fick åka blå blå taxi till sjukan för att konstatera
att jag verkligen hade cancer, det kan du läsa in min
första sida av bloggen, bloggen som jag började som en
dagbok av en person som vilde skriven över livet
efter beskedet cancer.....

Att vara, är att vara,.....med dig

"GOD JUL PÅ ER ALLA"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar