( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, januari 7

Min Födelsedag !!!!

............... eller bättre sagt; nu " idag " fyller jag år......
Lång må ja leva, lång må ja leva, lång må jag leva ut
in i hundrade år, javisst ska ja leva, javisst ska ja leva,
javisst ska ja leva ut in i hundrade år, ..ett fyrfaldigt hurra
för mig, ......hurra, hurra, hurra, hurra...
Tack google att tänka på min födelsedag......









Okej jag har tackad alla för att inte komma, angående
att jag är dö-förkyld, jobba nu med andra kökspappersrulle
som snyt papper, vist inte att en människa kunde gömma
så mycket snor i ett huvud....

Men också en bra sak med förkylning... jag har upptäckt att
"jagartee" gör att man bli mindre snorigt - eller det känns
så, för man blir lite snurrigt - så den som är intresserad
då är här receptet;
                    Rezept für 2 Portionen
( Jag kan varna, att det är två "stora" portioner )









Man ska det värme, " INTE " koka, då försvinner spriten...

ATT VARA, ÄR ATT VARA, MED DIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar