( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, juni 15

11.892,28 gånger pengarna...

Förlåt att jag var lite sent med första inlägg idag, jag sov ganska länge
som ni kunde läsa i förste inlägget, jag var in på Svenska spel och funderar.
Skal man satsa på ett odds spel på Svenska spel, att England vinner
med 5-4, eller att Sverige vinner med 7-2, oddset är per 10 kronor
insatts, 11.892,28 gånger pengarna... utbetalning blir då 118.922,80
kronor, ingen dåligt utbetalning,....men jag tror mer på att England vinner
med 3 eller 4 mot 2 vilken oddset ligger på 28,18 respektive 85,07....
Jag hoppas för Sverige jag har fel !!! Det betyder om England vinner
jag blir mellan 280,- och 850,- spänn rikare, och landslaget ta flyget hem.
   flygplan/Flugobjekt13.gif
Varför är om där är fotboll på tv, alltid så att på dom andra kanalerna bra
filmer visas... I normalt fall finns där inget på TV, bara dumma och o-vuxen
( barnsligt ) program
Efter gårdagens fisketur har jag som förväntad ont i ryggen, inte så konstig
om man tänker på saker,jag är inte van, med att vara ut på det sättet, det
var en underbar dag, och det var för målaren förste gången har var fiska ädelfisk.
Det ser ut att helgen kommer att blir en fin helg med sol och temperatur. Jag
ska väl försöka fixa att temperatur i poolen håller sin 23 grader eller mer så vi
kan bara hoppa i om vi vill....

    linjer/Linie19.gif

                En vecka kvar till midsommar !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar