( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, januari 12

Att vara är att vara med dig !

Klocka är 04:16 Onsdagsmorgon och inte en möjlighet att sova.

Ni tror naturligvis , igen en käring som inget har att göra med sin tid,
och startar ett blogg.
Fel !! Jag har mycket med min tid att göra, och jag är ingen kärring.
Jag tycker inte att det här är en blogg heller,
jag tycker detta är ett berättelse, eller ett sorts dagbok.
ett sorts dagbok som berättar varför dom dagen jag lever är så viktig;
Så viktig, så att jag säger ; Att vara är att vara med dig !
Det sägar jag naturligvis till mina fru, barn, och barnbarn.

PS, Nej detta är inget kärleks-blogg i den omfattning,
denna blogg skriver jag för att jag måste
få bort mina känslor och tanker, angående att jag fick
höra igår att jag har ett sorts bröstcancer  i lungorna och
som spridit sig upp i huvud. Det är oxå orsaken jag inte kan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar