( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, januari 18

Dagen efter,..

                                                                                                                                                  Cellgiftbehandling av igår gav utdelning i bieffekt
Vaknade med kanske svåra huvudvärk i morse.
Tack att det släppte för ett stor del efter några timmer.
Har känd mig trött hela dagen, inte mycket ork i mig.
Eftersläpp av cellgifts behandling, inget att
rekommendera till andra kan jag säga.



                                                                                                                                                               Idag är en tillräkligt jobbigt dag endå för mig, jag ska ha
ett samtal med min arbetsgivare ang. situationen
att jag inte få köra mer.
Hur ska jag berätta att jag inte få köra bil / lastbil
när mitt jobb är att köra lastbil i testsyfte.
Tack och lov gick samtalet bättre än jag förväntade.
Jag har alla stöd och förtroende från företaget.
Härligt att jobba för ett sånt företag.

Som jag skrev för några dager sen väntar jag på
en paket som skulle kommen, nu har en påminnelse
kommit att min paket var redan der ( januari 10 - 2011).
Posten in ett nötskal, tappa bort avisering och 
då skicka en påminnelase på nåt dom aldrig har skickad.

Men,... att vara är att vara med dig.
                                                                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar