( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, januari 19

Posten ?

Efter en god natt sömn vaknade jag klocka 6
från larmklocka.underbart att kunna sova igen.
Fick meddelande av försäkringskassan att pengarna
är på väg.
Förste gången att en myndyghet jobbar fort, tror jag.

LAH ringde igår och ska börja jobba med mig
fr.o.m. nästa vecka, och det käns bra.
Genom facebook har jag fått kontakt med gammle
kompiser från min ungdom, som jag inte har sett
på över 30 år.
Kul, men jobbigt med, jobbigt är att berätta att
jag har lungcancer och tumör i huvud.
Tack att jag tror på framtiden och planerar efter det.

Som jag berättade igår ,fick jag en påminnelse om ett
paket jag inte har haft en avi tidigare från.
Gissa vad ? fick idag igen en påminnelse om samma
paket som jag hämtade ut igår.
Posten, behövs jag säga mer ?

Posten, .. att vara är inte att vara med dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar