( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, januari 15

Fyrhjuling, taco och öl

Det blev inte china mat igår, det blev Lax med äpple,
lök och pesto ( i ugn ) och potatis klyftor.

Tror att jag börja vänja mig med alla medicin.
Jag vaknade imorse klocka sex, f.. vad skönt att
kunna sova länge igen.

Dagen var underbar, vi plockade bort julgrannen, och
flera julprylnaden (vet det är sent men inte haft tid tidigare).
Skulle titta efter en fyrhjuling idag, men butiken var redan
stängt när vi kom fram, inte min turdag.
Det var med mågen jag var ut och handla, det käns konstig
att behöva fråga andra att köra, särskild när man själv har
körd i snart 30 år och har som yrke "testförare".
Det käns inte bra att inte få köra, tack till medicin.

Vi åt TACO ikväll, "" tada ""med en öl, vilket jag har fått
tillstånd till från min läkare, ni förstå att jag tycker om min läkare.
Ska snart titta på tv och bara vara.....,

Att vara är att vara med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar