( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, januari 14

14 jan 2011 / 16.12

Vilket skön dag idag , jag måde bra.
Städat hemma och försökt att se positiv på framtiden.
Pratat med svärmor i nästan 45 minuten, självs det
kändes bra.

En kompis från lapland ringde, mycket skitsnack men
ett nödvändig ont om man det kan kalla så.
( nu hoppas jag att han inte arg bli, för att jag kallas det nödvändig ont )

Väntar på min fru för att diskutera vad för mat jag ska fixa.
Tror det kan bli China mat / ska hämta mat !
Hur det bli ikväll få ni väl höra imorgon, nu ska jag vara
hos min fru, för...

Att vara är att vara med dig.

1 kommentar:

  1. hehe
    Det finns mycket som man kan kalla nödvändigt ont!!
    Men det känns bra att prata lite oftare med dig nu.

    //Lappland

    SvaraRadera