( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, februari 25

Nervös.

Är det ögon som spökar eller biverkningar
som bråkar, svårt att veta.
Jag har sedan 2 dagar igen problem med att
se, tårar i ögonen som bekymrar mitt seende.

Igår var jag med en kompis åta lunch, och på
rund visning i luftverkets museum i malmen.
Fullt rekommenderbar kan jag säga.
Imponerande hur mycket dom har tagit upp
från sjö botten, från DC3 menar jag då.

På söndag blir det klippning, rakning eller
trimning av håret på mitt huvud.
Vet inte om man ska ser det som en
besegrande eller ett erkännande av tumören,
men biverkningen slutar inte att komma.
Återstår nu bestrålning av lungans tumör
och det skulle tar sin tid, 66 behandlingen.

Jag hoppas att alla i min krets har tålamod
och förståelse för denna tuffa behandling.
Jag är kanske nervös, för att vara ärligt.
En period som man inget  eller
allt kan förvänta, jag vet inte....

Hoppas på det bäste i livet, bättre än den
familjen jag redan har, jag vet det mycket att
begära, men jag hoppas ändå.
( förstå rätt, jag har den bästa familj man kan
begära )
Jag tycker om min familj, vad jag än säger,
skriva eller gör !

Att vara, är att vara med er !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar