( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, februari 24

Bullertillstånd

Jag mår kanske bra ida , och hoppas det hålla i sig.
Jag har bokad tid nu i helgen hos min dotter 1 för
att trimma mitt "hår".
Ja, jag har fått hårutfall av cellgiftsbehandling och
strålbehandling.

Med minus 15 graden och solsken är det
hoppas inte för kallt på huvud utan hår, inte att jag
har mycket, men ändå.
Skulle vara skönare om det redan var vår.
Det värsta är att man börja tappa hår, liksom
på ögonbryn, inte allt men tillräcklig att man
upptäcker det om man vet,.....
Skulle vara skönare om man skulle slippa att
raka sig istället, men nej, det är inte där, att man
få hårutfall.

Idag är den dag som jag ska begära buller-
tillstånd hos luftfartsverket.
Jag vaknade innan min fru av snarkning.
Idag ska jag med en kompis till luftfartsmuseum
i malmen, linköping.
Blir spännande att se den DC3 som
dom har i källaren.

Att vara, är att vara,..... utan hår i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar