( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, februari 28

Skärblacka pappersbruk

Före och efter,..
















Menar inte att den ene stå fram och
den andra stå bakom, men jag har
frågat min dotter att trimma mig.
In mina ögon blev det jobbigt att börja
få hårlösa fläckar på huvud.

Nu är det gjord och ingen etervändan.
Idag blir det blodprov hemma, LAH kommer
hit för det.
Och sen till en testcenter här i linköping,
vet nog inte hur men på något sett, mina kollegor
finns där för att testa vissa saker angående
lastbilar.

Än så länge ser jag okej, mina ögon är
till störste del igen som det ska va.
Däremot magen bråkar lite, men det är
kanske inte du vill veta !
Men Skärblacka pappersbruk lukter
som en ros trädgård jämfört med mig.

Bättre inte,....
att vara,... med mig,.....på momentet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar