( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, mars 1

HD Widescreen

5 Timmar av omedvetenhet, med andra ord sovande.
Drack 2 öl i går kväll och har nu ont i huvud, som
om jag hade druckit en hel platta.
Jag vet inte hur det käns att har druckit en hel platta, men
jag kan förställa mig.

LAH kom igår rund 12, så det blev
ingen träff vid mina kollegor, ingen testkörning och
ingen utflygt, lite små sur blir man av det.
Särskild om man har begärd att dom skulle
komma tidigt på morgonen.

Jag ringde igår till en gammal kompis och
berättade att jag har cancer, blev en sorts
av shock för honom, jag kan förstå det.
Man bättre berätta lite sent än aldrig.
Det är kanska svårt att berätta det till kompisar,
skulle man inte tro om man läsa min "blogg".

Igår när min fru kom hem, åkte vi till netonnet
och köpte en ny köks-TV, ( med HD, Wide-screen,
DVD och PC bered ) och en ny mobiltelefon
till min holländska mobilkortet.
En Nokia naturligvis, jag fick låna en mobil av mitt
barnbarn, men den var operatör låst, synt.

Jag mår kanske bra över huvudtaget dom sista dagen,
bättre än förväntad.
Och idag ska det bli strålbehandling igen, förste
gången på en rad av ca 60 styck.
Med andra ord hela månad, Mars och April.
I den period blir det 2 cellgift behandlingar, nu på
onsdag cellgift nr 3, hoppas jag mår inte
så dåligt som före gången.

Bita genom ska det vara, att vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar