( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, februari 14

Sömnlös,...

Hur roligt är det här då,...
Man ska till sängen klocka 2200 på kvällen
och vakna 5 timmer senare och är klar vaken.
Skulle inte vara nån problem om det skulle
hände nån gång, men det händer mig värja natt.
From och med när jag var inlagt ( julafton ) tills
idag har jag inte kunna sova mer än 5
timmer i streck.












Det påverkar inte bara mig men också min
partner, hon har ett eget liv att tänka på, ett
jobb att sköta, och jag tycker att hon inte
behöver ta hand om mina problemen med, men
de kvinna hon är, hon gör det.
Idag ska LAH komma för att ta blodprover igen.
Kanske jag ska diskutera med dom om där
finns nån lösning till mitt problem i form av
sömntablett eller dylikt.
Att inte kunna sova är helvete.....
Biverkning av cellgift är att man blir trött, torr i
munnen ( orsaker ont i halsen mm. ), ont i huvud,
oförklarliga blåmärken, hårutfall och blödningar.
Dom flesta av dom saker slippa jag, tack och lov,
men att blir torr i munnen och med det få ont i
halsen och tandköttet är inget jämförbar med
problemet att man inte kan sova mer än 5
timmer i streck.
Fan vad jag börja bli trött på det.

Det är inte ens att vara,...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar