( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, februari 12

Whisky !!

Då var det dags idag, rätt medicinering
och på väg till kupolen med vårt whisky team.
Var tidig vaken och ritat först på dator.
Väntad på en kompis som skulle komma inspektera
min byggande av baren.
Och efter det, vi på väg till whiskymässan i kupolen.

Har testat olika sorten whisky, t.ex. en svensk
whisky med namnet Box, och en som jag stark
avråder med namnet Grythyttan ( 70% finkel ).
Godaste whisky  jag har smakat denna gång ska
väl vara Glenkinchie 12 årig.



















Det var en riktig god dag med riktige vänner,
2 mågen och en kompis.
Det ende dumme var att, på mässan det bara gick
betala med kuponger, och minste belopp
var 200 skr..
Hade de det inte varit för kupongerna hade
vi kanske handlat och smakat mera.

Men man kan inte allt ha......
tills vidare,...

med dig

1 kommentar:

  1. Nu förstår jag varför det var sådan kö utanför Cupolen idag ;)

    SvaraRadera