( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, februari 11

ubåten ??

Och så var det vinter igen,
För dom som trodde att våren hade kommit
glöm det, ni hade fel.
Med skit väder ute, snökaos på vägen, snödriver
av ca 50 cm, och bäste av allt, men jag mår fin.....
Efter cellgift behandling har jag inte haft en ende
biverkning, skönt.










Med vädret som är, tycker jag synt om Pimpen,
total insnöat och ingen som tar hand om den.
( Stor snöhög framför och 15 cm snö på taket.)

I morse var dotter 3 hemma på besök, jag skulle
titta om jag kunde fixa avgassystemet på
hennes bil.
Men problemet är att hitta nytt,
nästan omöjligt. finns för alla årtal men inte
för hennes bil.
Bilen låter nu som en riktig amerikanare.

Okej vi kunde inte fixa hennes bil, men vi har
testat ubåten i akvarium, fiskarna var inte
ens räd för ubåten.
Man ska ha det kul när man är sjukskriven.










Blup att bluppa, det är fråga.

1 kommentar: