( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, mars 8

24 timmar borta !

Överväntad besök på sjukan, skulle ha träffat
kollegorna från jobbet på testcentrum, men det
blev som före gången, icke för nicke !

Var så dåligt och hade sån ont att bestrålning
inte gick ha genomföre, så jag blev inlagt, där
emot fick min fru möte mina kollegor och ser det
heliga på testbanan.
På eftermiddag försökte vi strålbehandlingen igen
och denna gången med succé.

Har fått en extra tablett av underläkare ( som har
provision tror jag ) vilken jag inte tar, i alla fall
inte innan jag börja få ont.!
När man må så dåligt är det svårt att koncentrera
sig på skriva.
Det är kanske därför jag skriva så lite, men

Bättre att vara, är att vara lite med dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar