( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, mars 9

288 8272,

En dag i tagit säger dom
För mig blev det två, två dag på sjukan utan
ett vettigt ord i bloggen.
Inte att jag säger ofta något vettigt men
inte mycket händer på sjukan
Behandlingen som värja dag är samma, inte
mycket att  berätta över.
Smärtan är så gott som borta igen, det
har med cellgift att göra som vi befarade.

Tur det för nu kan vi planera resten av veckan.
inte att jag har mycket planer men det
är kul att säga så.
Just beställd kaffe hos sköterska och jag
har redan tagit medicin.

Nu när jag läser mina texter efteråt förstå
jag vissa av era anmärkningen.
Men jag är utlänning eller invandrare så få
diskriminera svenska språket.

288 8272, 27 288 8272, 633 344 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar