( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, mars 5

Dåligt är bara förnamnet

Att mår dåligt är bara förnamnet.
Det är nu att jag tag för den förste gången
dom extra tabletter jag fick med
för illamående efter cellgifts behandling.
Ett rent helvete kan jag meddela, fy fan.

Det är nu 0315 och jag vet för vara ärligt
inte hur jag ska bete mig, okej jag sitt
bakom dator, men vad ska jag göra ?

Måste säga att dom förste 2 behandlingen var
barnlek om man tänker hur det känns nu.
Vill inte ens tänka på den siste behandling
som jag ska ha över 3 veckor....

Tur att strålbehandlingen gick sin väg.
ingen bekymmer med det, okej det är
jobbigt ligga still i 25 minuten men allt är
bättre än cellgift.
Hoppas jag kan sova en stund till lite senare
nu på morgonen.

Att vara, .. ( det kan ni själv fylla i )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar