( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, mars 25

Gnäll gnäll

Nytt sorts cellgift, man blir snurrigt av det.
Bra medicin för fredagskväll om man vill bli
full i skalle.
Hoppas det försvinner snart för det är lite jobbigt.
Fördelen med nya cellgift är att det
inte tar 6 timmer att ha på dropp men bara 1.

Ligger inlagt på sjukan för i alla fall 1 natt, och
jag tror det var en bra beslut, särskild om jag
tänker hur jag mår på momentet.
// h12:20, Skriver detta mitt på dan på sjukan //

Sovit dåligt på sjukan, gubbe bredvid mig pratar,
snarkar och går stup i kvart till toa, men han har
sovit som en gris säger han.
All har jag smärta eller värsta biverkningen, om
jag måste dela rum en natt till med gubbfan skriver
jag mig själv fisk och åka hem.

gnäll gnäll jag vet men jag skulle ville sova med.

Bara för att vara,..... 

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar