( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, mars 24

Allt faller på plats.

Varit igår på sjukan för strålning och skulle
också på cellgift men det blev inte så.
Angående starke biverkningen skulle
jag få annan sorts cellgift, men den var inte
på plats, därför ska jag idag på cellgift.

Fick bekräftat av huvudläkare att tumören
i huvud och bröstet ar minskat, dom i huvud med
ca 55 % och i borstet med minst 1 cm.
Bekräftelse som gör min och frugans dag
till nåt fantastisk.

Snart på väg igen till sjukan för cellgift
och strålning, jag ska bli inlagt övernatt
för enkelhetens skull och säkerhet angående
dom biverkningen,
Skönt för frugan att ha lite egen tid hemma.

Idag blir det så att vänner ställe upp för
att hämta lite beställningar som jag har gjord.
Dom ska träffa min kollegor och hälsa dom
från mig.
Tur man har såna vänner.
Nu blir det dags för kaffe och lite frukost.

1 kommentar:

  1. Vilket härligt besked Du fick igår, vi är med dig varje dag här i Österbotten, kram från T och M

    SvaraRadera