( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, mars 3

Ingen internet uppkoppling

Så konstig det kan bli.
Jag ligger nu en natt till observation på
sjukan för jag fick min första ( dyrt medisk ord )
bestrålning på bröstet, samtidig att jag
fick min tredje cellgift behandling.
Och på samma dag blir min fru så jätte dåligt
så jag fick skicka sonen hem till oss för
att försäkra min fru var okej.

Hur kan det vara att på sjukan vakna jag från
larm klocka på morgonen (  klocka 0600 ) för
att ta medicin och hemma sova jag fast inte ??

Man kan spekulera men jag tror, mer
kontrollerad och säkert miljö, då menar jag
att det finns sköterskor dygnet rund med service
och kontroll att alla mår bra !!

Ingen internet uppkoppling på sjukan, sonen har
kollat om allt var rätt kopplad och det var det inte.
så nu kan jag vänta till eftermiddag för att lägga
denna blogg på internet.

Men den som väntar, vantar på något gott.
'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar