( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, mars 31

Ingen rallybil som igår, tack.

Ryggen är inte smärtfri än, men det känns
mycket bättre än igår.
Har inte kunna prata med smärtgruppen
men jag har pratat med läkaren.
Äntligen honom ska jag se positiv på det
att jag har smärtan, för då fungerar cellgift.

Det känns konstig att ha smärta för
att veta att man ska bli smärtfri fram över.

Jag klarade att ligga på britsen igår.
tack till sköterskor som gjorde allt för
att det skulle gå snabbt med strålning.
Manliga änglar kan man kalla dom, eller
nåt som det.

Sovit igen kanske länge, tror min kropp har
kommit i fatt allt.
Vaknar nu 0430 istället och det känns
mycket bättre, än 0315 måste jag säga.

Kaffe frukost och tidning är nu som gäller.
Frugan skjutsar mig igen, som värja dag,
till sjukan och då blir det med taxi hem.
Hoppas det blir ingen rallybil som igår.
70 förbi Hjulsbro skolan som är 30 streck.
och 100 på Söderleden som är 70 streck.

Att vara, är inte att köra rally !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar