( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, april 1

1 April, ( Finns värre saker.)

Kom ihåg idag är det skämternas dagen !!!
April den första !!!

Ont i huvud, vet inte om det är biverkning
eller om det är för vi har haft fönster stängt.
Sovit bra till cirka klocka 0500.
Bara 12 strålningar kvar, tack och lov.

Vi har köpt hjärta från marabou till dom
på strålning och cellgift, varför ?
Enkel att förklara, dom är duktig och
trevlig, så dom är värd en uppskattning.

Dom på avdelning har edan tidigare
fått en lite present i form av choklad ask.

Min fru har konstaterad att jag börja fjälla
på rygg, samma som om jag har solad för
mycket.
Solfjälla mitt i vinter, inte dåligt.
Jag har fåt store bruna fläckar på rygg och
bröstet av strålbehandlingen, liknar solbränna.

Finns värre saker att bry sig om,....

Att vara, är att vara, med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar