( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, mars 13

inte vara 100 %

Söndag morgon igen,
Kvart i 7 vaknade jag med huvudvärk.
Inte druckit ett ende dropp alkohol igår
men ändå ont i skalan.
Kan vara att jag är nästan en timmar
sent med medicin nu på morgonen.
Då ser man hur viktig det är med att
ta på rätt tid sin medicin.

Fick igår höra av nån att den  tyckte
min blogg var "cool", nu tror jag på det bäste
i människor, men vill påpeka att denna blogg
är ett "dagbok" av hur jag mår efter cancer-
besked, och att det inte är nåt påhitt.
Allt jag skriver och berättar är sanning,
kanske skrivit med en lite twist till humör.
Man kan inte vara 100 % "död"seriös.

Problem igen med varmt vatten, inte
att det är för varmt eller sånt, men det saknas.
Väntar till frugan vaknar så vi kanske kan
återgälda problemet själva igen.
Hoppas fabrikstillverkare av våra värmesystem
kan i snart framtid återställa alla problem vi har
haft med vårt värme system.

Tur vårt kärlek värma oss.

Att vara, är att vara, med dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar