( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, mars 16

Lite extra medicin

Igår kväll var förste gången sedan länge
att jag hade ont i axel igen.
Det varade inte länge men ändå.
Lite extra medicin i form av oxynorm
gjorde susen.

Varit med frugan och köpte hennes nya fotbänk.
Det är den bänk som ska stå vid
fotänden av sängen.
Var endast 2 styck kvar när vi köpte den.

Jag ska idag träffa huvudläkare angående
min missnöje med underläkare som påstår
att jag hade nya tumör i huvud, och som
var bara en påstående.
Dåligt information och kunskap av hur man
berätta saker till cancerpatienten irriterar mig.
Jag vill att underläkare ska få en till rätta visning
och jag vill henne inte mer som läkare.
Ni kommer att höra hur det gick imorgon.

Som ni märka är min "meltdown" borta för
det här momentet.
Ska nu ta en kopp kaffe och läsa tidningen.
Senare ska jag försöka sätta ihop
fotbänken till min fru och hoppas att set
kommer att ser ut som en fotbank, man
vet aldrig !!

attvaraärattvarameddig !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar