( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, mars 15

"Meltdown"

Ingen inspiration att skiva idag.
Vet inte vad eller varför men huvud
känns tomt, användbar men tomt.
Mitt barnbarn i Spanien,
Min dotter1's hund på besök här, ska
väl senare en runde med honom.
Jag har sovit långt idag, till klocka 0515.

tror jag skriver lite senare på dagen.
Jag har troligtvis något som vad man
kallar en "Meltdown".

"Meltdown" 2

Finns lite kvar från härdsmälta men,
var i morse på sjukan för en strålning till.
Som om de var vanligt, fungerade taxi
på hemvägen igen som det skulle.
Två dagar i rad, hatten av för samresa.
( eller hur det heter )
Varit på promenad med hunden, riktig vår-
väder ute, solsken och 4,6 celsiusgrad.

Nu på eftermiddag ska vi troligtvis ut till
jysk och köpa någon sorts av avlastnings-
bänk till sovrummet.
Det är så en bänk som stå vid fotänden av
sängen och man kan kasta
mycket "sk.." saker i.

Bara vara,...........?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar