( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, mars 11

( livet känns skönt )

Hemma igen efter 4 dagar på sjukan.
Vet inte på riktig om jag blev utskriven
eller är på permission.
Har tagit igår i alla fall nya röntgenbilder
på huvud, och få höra resultatet någon
nästa vecka, troligtvis på onsdag.
Nu bara hoppas på vad alla har sagt i normal
fall, att jag har inget i huvud !

Efter en vecka på sjukan och man kan
väll säga en helvetens vecka, känner jag
mig upp och topp.
Ingen konstiga biverkningen eller dylikt som
jag kan påstå att ha ( livet känns skönt ).

Börja mer och mer fundera över behovet av
facebook, ja jag vet en underbar medium
att hitta gammal bekante och vänner, men det
är och väl allt.
Dom spel som finns på facebook, där finns väl
andra sett att spela, nu på riktig finns där
mer positivt att säga över facebook,
jag funderar, mmmmmm

Vet bara, att vara, kan man utan facebook

( Bilaga, Varit i morse på sjukan 0800 för strål-
behandling, och fick resultatet av röntgen bilder
som var tagit på huvud.
Inget extra som är viktigt, som finns in min skalle, allt
är som förväntad.)

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig dag då du känner dig bättre, nu är det bara framåt.................Kram från oss två

    SvaraRadera