( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, mars 10

nr 7 ( i rad av 34 )

vet inte vad blev fel igår, men mina
känslor beskriver att det var allt.
Solvärme system hemma, medicinering
på sjukan, meningsskillnad mellan läkare
och jag,
Skulle bli väckt kl 2200 för medicin,
blev istället 0030 med andra ord för mycket
konstigheter att nämna.

Vi få hoppas att idag blir en annorlunda
dag, en dag som är bättre och trevligare
än igår,vi ska vara positiv.
Snart en kopp kaffe, borste tänderna och på
väg till strålbehandling nr 7 ( i rad av 34 ).

Jag måste ärlig erkänna att inte mycket
händer på dagarna när men ligger på
sjukan, inte mycket att skriva om, förlått
Men om du vil  byte plats, gärna, så kan
du mig kontakta via kommentera på slutat
av detta skrivande

Det är bara att vara,.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar