( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, mars 23

Mindre är bättre

Fick sova inatt till 03;45 tack till
betapred, cortison gör att man bli pigg.
Bra att veta när man ska börja jobba igen.
Detta är ett skämt om man trodde jag
skalle mena det.

Fick höra igår ett underbar och långt
efterlängtat svar av min läkare....
Den framme tumören in mitt huvud som
var 1,5 cm stor, är nu  7 mm stor, så den
är minskad med lite mer än 50 %.

Tumören bak i mitt huvud som var 1 cm
stor, är minskad till 3 mm eller mindre, för
den är svårt att upptäcka på röntgen.
Snart dags för en whisky !!!!!

Tumören in mitt bröstet är för tidigt att säga
något om, ende han kan säga är att strålningen
fungerar som det ska.
Lite mindre bra nyhet är att min ryggkota är antastat
av tumören och det ska ta tid att återhämta sig.

Att vara, är att mindre är bättre.
( och då tala jag inte om längden !! )

1 kommentar: