( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, mars 28

SM brons (Hmmmm)

Blev ingen del 2 på söndag.
Jag mådde bra i hur bra man kunde
vara med biverkningen.
Trött, ja -ont in halsen och dåligt att
kunna svälja,ja - snurrigt i skalan och inte
kunna koncentrera mig som vanligt, ja -
men över huvudtaget har jag må bra i helgen.

Nu blir det dags igen för strålningen klocka
0730 denna gång, lite tidigt tycker jag.
Det blir Nr 18 och kvar blir 16 styck att gå,
vill nån byta ?
Väntar nu till kaffe är färdigt och då bli det
frukost för min del.

Grattis till LHC ska man säga (Hmmmm) dom
tog SM brons i helgen, jag tycker att andra
människor förtjänar mer uppmärksamhet än dom
för vissa prestationer.
Men vi vet att världen är inte rättvis uppdelat
på det sättet.

Man ser att vara, är att vara,....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar