( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, april 13

Bara 3 kvar

Att skriva värja dag är inte
alltid så lätt som man tror.
Vi, min fru och jag, var igår kväll på
födelsedag kallas hos dotter 3's sambo.
Hans föräldrar var oxå där, det var riktig
trevlig.

Jag är lite snurrigt i huvud nu på morgonen.
Vet inte varför, kan har många anledningen.
mest troligt är det att det är av medicin
och för lite sömn på natten.
Däremot sova jag 2 a 3 timmer mitt
på dagen efter jag har kommit hem efter
strålbehandlingen.

Nu är det dags för min kaffe och frukost.
Frugan skjutsa mig senare igen till sjukhuset
och då ska jag få min 31:a strålning, bara
3 kvar, kan inte vänta på slutet av
behandling.

För att vara som en vanlig människa är
det att vara med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar