( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, april 12

Strålning 30 idag

Det är inte altid att man må bra.
Jag ha haft sån dag igår.
Menar inte att jag må illa eller sånt,
bara att jag inte ha haft en bra dag.
Örsaken är att jag har pratat med läkare
igår och fick höra saker jag inte ville hören.
Inget allvarligt angående min hälsa men ändå.

Hunden betade sig som en hund igår.
Han sov nästan hela dag och jag fick väcka
honom när min fru kom hem, så han kunde skälla.
En riktig vakthund !!

Tidigt vaken idag med.
dricka kaffe och läsa tidningen.
Strålning 30 idag så där finns 4 kvar efter
idag, och 1 cellgift.
När dom ska minska på medicin vet jag inte
men jag hoppas i en snart framtid.
måg 3 fyller idag år, och vi ska troligtvis
på ficka hos dotter 3 och måg 3.

Vara är, att vara .......

1 kommentar: