( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, april 2

Fredagskväll på soffa.

Igår var underbar om man kan säga utan
att skämmas.
Jag kom hem från strålning och skulle
lägga mig en stund till att sova.
En stund blev 4 och en halv timmar, jag
vaknade klocka 13:35 på efter middag.

Frugan var hemma klocka 14:00, så jag
var "just in time".
Kvällen eller sent på eftermiddag åkte vi
till dotter 2 och sambo, en lite trevligt
kväll, frugan hade stickad tröja med till
barnbarnens docka.

När vi kom hem, la vi oss som vanligt
på fredagskväll på soffa och tittade film
på tv, bra och roligt fredags film.
Fredagsmys på topp vi la oss rund midnatt.

Kroppen har må bra idag om man bortse
från ryggen, den strular emot hela tiden.
Man få väl leva med det.....

Att vara, är titta film på fredags kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar