( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, april 16

Hoppas allt bli lite bättre.

Torsdag hände som inte få hände, jag
glömde ta medicin klocka 14.00.
Jag hade problem med kroppen rund
klocka 19.00, när jag tittade på medicin
låda och upptäckte att jag hade glomd min
klocka 14.00 medicin, väldigt dum av mig.
Efter jag hade tagit klocka 20.00 medicin blev
allt lite bättre.

Fredag var dagen jag glömde att skriva
min blogg, eller dagbok.
Vår son ringde igår att han var sjuk, så sjuk
att ambulans fick komma hem till honom, tack
och lov konstaterade dom att sjukhus inte var
nödvändigt.

Jag vet inte vad som händer, men man kan
ha många saker som fallen tillsammans
in sitt liv.
Nu är det lördag och hoppas allt bli lite bättre.
Har sätt på kaffe och hämtad tidning inne.
Hoppas att allt gör nu som smör.

Att vara, är att vara,... i ordning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar