( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, april 17

En ring av 20 cm .

Jag tror jag har blivit lite förkylt i helgen.
hösta och känner mig kallt kan vara
små feber med.

Vi har, min fru mer än jag, har hjälpt med
dotterns och mågar med deras stugor.
Frugan har tvättat fönster och jag har
försökt fixa bänk och bordet på pool däck.
I poolen finns kvar en ring av 20 cm
tjock klar is, inget badväder än.

Jag har inte haft problem med bröstet eller
huvud för den delen.
Är andfått efter en stund, men det tycker
jag är kanske normal om man ingen
kondition har.

Hur dagen utvecklar sig få vi se, men
som det ser ut blir det idag i alla fall
en vacker dag, en riktig vårdag.

Att vara, är att vara, som en vårdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar