( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, april 24

Man glömmer bort ibland.

Har haft en underbar påskmiddag
med barnen och mågen ( och 1 barnbarn ).
Nackdelen var att jag mådde inte allt för bra.
Jag har lägget på soffan ganska mycket
för biverkningen ville inte sluta.
Jag vill tacka barnen och mågen för
förståelse och hänsyn.

Special tack till min fru, som måste stå ut
med allt detta värja dag efter en behandling.
Man glömmer bort ibland, att hon har det lika
om inte mer svårt att stå ut med det.
Nu dagen efter mår jag tack och lov lite bättre.

Snart ska vi hoppas ta en kopp kaffe på
pool deck och njuta av påsksolen.
Det är efter allt vår i vårt land.

Påskhare har gjord sitt jobb och hoppas att
vi har hittat alla ägg, om inte få vi väl lukta
fram oss, senare i framtiden .
Hoppas ägg lukta inte så illa då.

Men det är att vara,....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar