( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, april 23

Glad Påsk =)

Storhelg igen, nu inte Jul men Påsk.
Förutsättningar är bättre men inte 100%,.
Biverkningar finns, trötthet och ingen ork att
återkomma någonting.

Tur att jag har smak i munnen i alla fall.
Hur skulle en påskmåltid vara utan att
kunna smaka på alla godsaker.
Okej det är nästan samma mat som vi
hade med Jul, men där kunde jag nästan
inte av äta, det var då lite jobbigt att
försöka ta med mat i ambulans.

På momentet är väl det mest jobbiga
att min ansiktet är svullen igen av dom
små tabletter som kallas betapred.
Tur att vi vet att det ska bort igen.

Det ska bli en fin dag tror jag,
solen ska komma fram och temp ska vara
upp mot 20 grader tror jag, en perfekt dag för
att leta dom förbannade ägg som den dumma
hare har gömd.

Nu ska vi läta ägg !!!

1 kommentar:

  1. Sorry Mamo, det glömde vi säga... det blir inga ägg. Nestor klippte påskharen julafton, han blev förbannad när tomten ringde på dörren och haren var det enda han hann ifatt. Så du får nog leta förgäves dessvärre....

    SvaraRadera