( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, april 22

Real blåmärke

Underbar dag igår, riktig vårvädret.
Var lite konstig idag efter behandling
men det går.
Jag har fått real blåmärke efter blodprov
på min arm.

Jag har fixat kopparskålen till askkopp, en
riktig lyx askkopp om man få säga.
Har handlat på maxi, trodde det kunde
vara en lönehelg så mycket folk fanns
ute på tornby.

Vet inte riktig vad planen är för idag men vi
få väl se, kan inte vara så farligt.
Ska flytta på presenning på poolen
Den svarte ska bytes mot den blå, och
jag ska titta om det finns en lösning för
dom slangen som nu finns på pumpen om
man kan byta ut dom till lite mer
rörliga slang.

Det är bara att vara,...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar