( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, maj 25

Älskar dig gumman.

Askmolnen dra i över landet, åskrisken ökar.
Tack och lov minskar biverkningar av medicin
som jag behöver ta.
Igår var en fin dag, jag har använd gräs trimmaren för att
ta bort överflödig gräs uppe vid garaget.

24 maj, var årsdagen av frugan och mig, 14 år.
Jag vet inte hur frugan står ut med mig, men jag är glad
hon gör, älskar dig gumman.

Började lossna på plankorna på soldäck igår.
Marken har sjunkit en aning, så det behövs
förstärkning, särskild om hela familjen vill solen på däck.
Måg 1 vill hjälpa mig med jobbet men vi få väl se
om vi hinner denna vecka, om inte bli det väl i helgen.

Minskning av medicin fungerar bra tycker jag, jag
har inte extra biverkningar eller avkicknings
problem vad jag vet, jag är dum som vanligt.
Hoppas alla värda i blodet etc... är okej, nu på
fredag blir det extra kontroll av det...

Att vara, är att vara, i helgen.

POOLTEMP. 16,9 gr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar