( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, maj 24

Fick minska medicin.

Igår var födelsedagen av min fru, bäste
födelsedag present jag kunde ger henne
var att jag fick minska medicin reellt.
Behövs inte tar medicin mer klocka 0600.
Det betyder 2 mindre Alvedon och en minskning
av Lyrica från 150 mg till 75 mg.

Helgen har varit lite ansträngande för mig och
det märkte jag igår, total slut på krafter.
Idag ska jag försöka lossna på plankorna från
soldäck vid poolen.
Soldäck har sjunkit lite under vinter och behövs
höjas lite, bra jobb nu inför badsäsong.

Hoppas att vädret hålla i sig så att vi kan
bada eller doppa oss i vattnet nu i helgen.
Solvärme fungerar som det ska, värja sol
ger ungefär 2 grader mer värme på dagen.
( Som kyls ner igen på kvällen, men man
kan inte ha allt i livet, eller... )

Att vara, är att vara, som att doppa i vattnet.

POOLTEMPARATUR 18,1 GR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar