( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, maj 3

Någon intresserad ??

Go morgon världen, om den är så go.
Tvättmaskin trasigt lika som diskmaskin
och frys, kunde inte vara bättre planerad.
Allt på en och samma gång.
Men otur kan vara tur, chans finns nu
att vi få rabatt på grejerna.

Betapred, Oxycontin, Lyrica, Omeprazol,
TrioBe, Diklofenak och Alvedon.
18 Tabletten värja dag, delat över 5 olika
tider, 06 - 08 - 14 - 20 och 22.00
Någon intresserad ???  Jag är tröttnat på skiten.

Hoppas jag få snart besked hur det står
till med dom grejer jag har eller inte har....
Idag blodprov och hoppas senare i veckan
att jag få besked när röntgen bli tagen.

Igår skön dag med pussel för att få hemmabyggd
solvärme igång för poolen.
Gemensam pussel i trädgård och mera.

Att vara,....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar