( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, maj 4

Maskiner bråkar ihop

Igen en ny dag för nya chanser.
Igår var det vinter igen, jag prognosera
det före vecka i min blogg.
Snöstorm på riktig, nu på morgonen, finns
snö kvar, med temp av 0,7 minus.

Igår har frugan och jag spenderad mycket
pengarna för en ny diskmaskin, frys och
tvättmaskin.
ja alla maskiner bråkar ihop på samma gång.
Fick i alla fall bra rabatt vi köp av 3 maskiner.
Leverans och installation, nästa vecka.

Jag fick besök av LHA igår som var här för
att ta blodprov på mig.
Tack til olika omständigheter glömde jag
att ta min medicin mitt på dagen, och det var
en bra påminnelse att medicin hjälper
mot smärta och att man inte ska glömma den.

Att vara är att vara utan smärta.

1 kommentar:

  1. Men va fasen, den diskmaskinen var väl inte så många år?

    SvaraRadera